Melosunuz Tecrübeli olan kızçelerim bakarmsnz 37+2 de iştahsızlık normalmi sürekli midem bulanıyo yanıyo ve ben hiçbirşey yemek istemiyorum ama aynı zamanda çok da açım :,)
babyandmomy__ Melosunuz bende aynı durumdayım birkaç haftadır akşama kadar yemek yemesem aklıma bile gelmez ramazanın etkisi mi acaba diye düşündüm ama bebek mideye baskı yaptığı içinmiş sanırım
Melosunuz babyandmomy__ evet baya baskı yapmaya başladı yediğim tek şey cicibebe süt bunlardan başka ara öğüne muz elma başkada bişey yiyemiyom muzuda bebek kilo alsın diye
babyandmomy__ Melosunuz bebişler kilo alıyor bir şekilde aslında biz yemezsek depolardan alıyor ama olan bize oluyor kendimi gün içinde sürekli uzanırken uyurken buluyorum zaten öğlen uyanıyorum bir bakıyorum akşam olmuş