Meltemanneolsun ben hiç gitmedim gitmem da , geçen eşim arkadaşı ile gitmişti hastaydı arkadaşı, serum takmışlar, sonra yan tarafta bir kadın yatıyor doktorda başka doktora bakıp bir çaksaydim demiş , eşim sinir oldum kalkıp doktoru vuracaktim çocuklarım aklıma geldi kendimi tuttum dedi , beni o yüzden bırakmıyor devlete tabiki özelde de vardır böyle doktorlar, Esenyurt devlet Hastanesi çok pis bir yer