yagmurplt benimde oğlumda 14 dü doktor yatıralım dedi biz yok dedik çünkü 14 sınırda bir değerdi başka doktorlarada sorduk onlarda bir değere bakılıp yatması uygun olmaz demişti 2 gün evde ışığın altında sürekli emzirdim 2 sonra 8 düşmüştü tabi sizin doktorunuz öyle ön gördüyse iyi yapmışsınız düşer sabaha inş