Bebegim3444 AselM kalp ritim bozukluğu var sezeryana girdim. Farklı sebeplerden kaynaklı da sezeryana girdim tabi.
Bebegim3444 AselM yok hayır yaşamadım. Korktugumdan Tansiyon dusuklugu yaşadım hemen bi ilaç verildi düzeldi. Kalp ile ilgili sorun olmadı.
Bebegim3444 Sevimlimom genel Yapmadılar çok istedim de belden asagiya uyusturuldu. Sürekli kalp tansiyon hersey kontrol ediliyordu.
hhaziran Sevimlimom spinal anestezi oldum, her hangi bir sorun yaşamadım çok şükür ritimle alakalı vs