nebakiyonkomikmi benimde temmuz sonu ağustos başı gözüküyor. İlk doğumum Ankara’da Ekimde olmuştu o zaman bile havalar aşırı soğuk değildi ilk zamanlar ince giydirmiştim, hatta evin sıcakladığından dolayı sadece zıbınla durduğu dönemler bile olmuştu, bu sefer doğumum İstanbul’da ve daha sıcak olacak diye yenidoğan takımlarını ve tulumlarını müslin - ince kumaş uzun kollu aldım sonrasında kısa kollu aldım ağustos sıcağında pişik olma ihtimali yüksek çokta sıkı giydirmemek gerekir serin havalar gelene kadar bahçede oturduğumuz için kısa kollu giydirip gerekirse üzerine ince müslin örtülerden örterim diye düşünüyorum