Nisak Kizlar benim 2022 dogumlu bir evladim var Simdi ikiz gebeyim, tek dogum mu sayilacak yoksa 2025 sonrasi iki çocuk mu Ne kadar alacagim bayagi kafam karisti bilen yardimci olabilir mi
Uzey Nisak bende sizin gibiyim şuan ikiz gebelik mevcut acaba 3 çocuk parası mı alıcam diye düşünüyorum 😅
Cacaege Nisak birisi 2. Çocuk birisi 3. Çocuk sayılıyor 6500 alırsınız 5 yaşına kadar her ay, amaç çocuk sayısını arttırmak zaten haberlerde öyle yazdı cogul gebelik için
Nisak Ddm28 ikisine de tek seferlik 5000 alirsiniz yorumu bile okudum bayagi kafam karisti 🙂↕️umarm dediginiz gibi olur
Ddm28 Nisak yok neden tek seferlik alasınız ki açıkçası çok karışık bir durum başvurular vs daha alınmadığı için önemli olan 2025 yılı ile birlikte kaç çocuğa sahip olduğunuz diğer yıllarda sayılıyor o yüzden üç çocuk parası alırsınız tabi inşallah şu başvurular açılır bir başvurabilirsek😆