gokcekocyigiit M_b25 her ne olursa olsun gebelikte leke ihmal edilmemeli, mutlaka doktora gidin, geçmiş olsun 🌼
Katya1 M_b25 5.haftamdan 8.haftaya kadar bende yaşadım kahverengi lekeyi günde 3 kez progestan kullandım, şimdi 9 haftalığız doktorum 2ye düşürdü fitili şimdilik olmuyo. Ağır işten kaçın dinlenmeye çalış korkma gecici bir durumdur inşallah doktoruna danış her ihtimale karşı 🌸
mgokk Bende de 6.haftada, doktora gittim yerleşme kanaması dedi bir kanama alanı görmedi duphaston başladık ama 3-4 gün lekelenmelerim devam etti, sonra kesildi, kanama şeklinde değilse endişelenmeyin ama tabi ki yinede doktorunuza sormakta fayda var