Atlasin-Annesi Kızlar doğumdan önce genital bölge temizliği ne öneriyorsunuz? 35+2 deyim çatı muayenesi için temizlik yapıyim dedim de ağdaya gitsem olur mu? Sir çok mu acır dayanabilir miyim? Ne düşünüyorsunuz?
Gulsahs Bence en rahatı ağda normalde ablama ağda yaptırıyordum belinden rahatsız olunca jiletle aldım ama alana kadar da ölüyorum o zahmete girmeye hiç gerek yok 1 ay rahat edersin
Glhayat_54 Ağda tabiki belki bu ağda sizi doğuma kadar idare eder 35 haftaymışsın jiletle uğraşma.Mis gibi ağdanı ol.
Atlasin-Annesi Tugbasaracaloglu ben de ayda yılda bir gidiyordum ama haftaya randevu alcam bakalım umarım çok acımaz jilet yapamıcam sanırım
Dilankrca Jilet yapmayın max iki kere ağrısı çok olur sonra o kıllar tüyleşiypr ağda yaptıkça yani biraz dişinizi sıkın ağda yapın
Sila41_ Slhls kendi kendime asla beceremem anneme yaptırıyorum ben bekarlıktan beri kuaförleri beğenmiyorum
busra05_ Haftaya gırecegım hep ağdaya gıderım bende ama bu haftalarda gıtsek ağdaya sıkıntı olmaz dimi kızlar? Acı hissi için değil erken doğum vs tetıklemez dımı?
Goktug16 Ağda acıtıyor ama çok rahat oluyor jilet daha kötü genital bölge tahriş oluyor kaşınıyor jiletle alınca ben 2 yıldır gidiyorum agdaya alıştım korkuyordum önce acır diye gitmiyordum her ay gidiyorum şimdi