hamcokelek33 Miranne ben de gebeliğimin ilk 12 haftasında kullandım gayet memnundum hemde multivitamindi🥹 iştah arttırma konusunda yorum yapamam çünkü benim o haftalarda müthiş bulantı ve kusmalarım oluyordu zayıflamıştım o yüzden🥹
cerengeredeli Miranne 24 deyim hâlâ kullanıyorum 13. Haftada folik asiti kesince buna devam etmemi istedi hâlâ kullanıyorum. Kokusu dışında bir zararini görmedim kötü kokuyor bana 🥹
Minnosannee Bu folik asit değil içinde folik asit te bulunan bir multivitamin gebeliğim başından beri kullanıyorum gayet memnunum
Gizemburcuu 32.hafta hala kullanıyorum. Imomda iyi bir takviye iki doktor ile görüştüm karar vermeden birincisi imom kullanmamı söylemişti ama devam ettiğim doktorum pregnom Max dedi 💐
Minnosannee Ekstra bir iştah artışı yapmıyor bence normal dinç hişsediyorum ama iştahta pek etkisi yok bence