nisoom01 kızlar mide yanmasıyla nasıl başa cıkıyorsunuz artık dayanamıyorum resmen kezzap atıyorlar sanki mideme uyutmuyor bile gaviskon şurup içiyorum hemen etkisi gidiyor
OzgeSelcuk nisoom01 sade soda, talcid, tahin, soğuk süt, yarım çay kaşığı türk kahvesi bunlar benım deneyipte sonuca ulaştıklarımın arasında yer alıyor
hamcokelek33 nisoom01 ay deminden beri uyuyamıyorum misem ağzımda cayır cayır 34+2yim. Gasvinşurup içtim biraz işe yaradı gibi
Mavipatik nisoom01 Ayy ayy doğum yaptığım günde dahil doğurana kadar mide yanması yaşadım … Maalesef şurupta dahil ne yaparsan yap 10 dk iyi geliyor 11. Dk geri aynı… Ben sodayla rahatlıyordum en çok günde 2 içtiğim oluyordu son zamanlar hatta🥲 13 gün oluyor dogum yapalı ağzıma soda sürmedim bıkmışım artık 😁
annesiningunesi_ nisoom01 muz tahin bir dakika bile kesmedi mide yanmami. Süt 10 dakika falan geçiyor. Bana sadece sade soda iyi geldi. Ama nedense ozkaynak sırma falan ise yaramadi, en ise yarayan kizilay ve beypazari oldu. Icince diger yontemlere gore daha uzun sure rahatliyorum
Tugbasaracaloglu nisoom01 bebişimin doğmasını bekliyorum sağlıkla sonra geçer herhalde çünkü ne olursa fayda yok
Thetis Kınık maden suyundan başka bişey asla işe yaramıyo bende 27 haftadayım gebeliğimin başından beri var ama son zamanlarda çok arttı uyutmuyo bile :(