Valla benim çok ağrıyor ara ara, iğnem felan da yok😂 çözemiyorum ikizlerim var şuan 13+6 yım ortalama 8. Haftadan beri oluyor sanki taşlaşıyor canımı yakıyor göbek deliğimin sağ ya da sol tarafı. İnternetten bakmıştım büyüdükçe karın 20. Haftadan sonra olurmuş bilemedim bende mi erken başladı 🤷🏻♀️