Kızlarr hayırlı geceler🌸
Birkaç gündür gebeliğe benzettiğim belirtilerim var.Bel batması,karında dolgunluk hissi,duygusallık,çok az mide bulantısı,ara ara sıcak basması vücudum bana oyun mu oynuyor hamile miyim bilemiyorum
Adetim biraz düzensiz 29,31 ve 35.günlerde geldiği oluyor.Şuan batı 11 Nisan olarak hesaplıyorum.
Bu ay 13.günden sonra Ovülasyon testi yapmaya başladım 21-22. günlerde koyulaştı 22.gün gece tekrar yaptığımda silikleşti 23. gün yani bugün düne göre tekrar koyu çıktı. Acaba 5. gün ile 13. gün arasında test yapmazken yumurtlamış olma ve düzenli iki güne bir ilişki şeklinde ilerlerken tutmuş olma ihtimali var mı kafam çok karışık