kızlar doğum yapalı 2 gün oldu normal doğum yaptım. Bu güne kadar hiç bir şeyim yoktu ama sabah felâket bir karın ağrısı başladı daha sonra geçti rahatladım derken akşam tekrar karnım ağrımaya başladı dayanamadım hastaneye gittim acilde ultrasonla baktılar bir şey olmadığını parol kullanmamı söyledi doktor . Ama sıkıntının ne olduğunu söylemedi Allah aşkına başına gelen varmı ne olabilir