Umarım güzel haberler alırsın canım ben 22+3 te detaylı ultrasona girdim devlet hastanesinde bebeğimin sol böbrek ve arterinin hiç olmadığını gelişmediğini söyledi doktor yani tek böbrek gözüküyordu ailede de olan bir durumdu bu abim doğuştan tek böbrekliydi daha sonra tekrar gelmemi söyledi bende ne olur ne olmaz bir hafta sonrasına özel hastaneden randevu alıp tekrardan detaylı ultrason yaptırdım ve çok şükür diğer böbreği ve arteri gözüktü demem o ki hemen umutsuzluğa kapılma tek bir doktorun söylemesine güvenme imkanın varsa özelde bidaha yaptır cihaz çok fark ediyo ve böbrek sıkıntıları genelde doğuma kadar geçmiş oluyo bebeklerde umarım öyle bişey yoktur rabbim yardımcın olsun zorlaştırmasın kolay yoldan hayırlısını nasip etsin inşallah sıkıntı yapma bebeğin hissediyor stres herşeyden daha kötü