minnoshan ireyll_ doktorum bana %30 yeterli bi artış dedi bence sorun yapmayın inşallh sağlıklı ilerler
ireyll_ Bu arada kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Pembe kahve karışık akıntım var. İğne yapabiliyorr mu çok tedirginim.
Ssozdmr ireyll_ artış güzel ama akıntı için doktora danışmnız gerekiyor belki destek birşey başlayabilir
ireyll_ mrp2023 bi Dr kan sulandırıcı yapabilir dedi. Başka bi Dr yapmaz dedi. Progestan başladılar bende anlamadım valla. Daha önceden üç düşüğüm var korktuğumla kaldım
mrp2023 ireyll_ kan sulandırıcı kullanıyorum mesela bende ama kanamam olmadı cok şükür herkeste olmuyor