Sedamutluu Mrhaba ben 4 aylık gebeyim ve gereğinden fazla kilo alıyorum ve sebebi bu ilac olabilir mi içinde balık yağı var .sizler hangi ilacı kullandınız
rosatue Sedamutluu Benim şu anki doktorum Regenesis maxin kilo yaptığını söyledi. Hatta bu yüzden kullanma göbek fıtığın ilerlemesin dedi ama ben yine de kullanıyorum. İştahı açıyor zannedersem, irade yine kişide bitiyor.
Slhls Sedamutluu ben de hamileliğimin başında biraz hızlı almıştım bunu bırakınca durmuştu kilo alımım
Canh20 Sedamutluu ben de kullandım o aylarda binn pişmanımm çok kilo aldım onu kullanana kadar bebek haftasıyla uyumluydu 1 ay kullandım haftasından fazla çıktı hatta şuanda önde gidiyor. Şeker vs yok kesinlikle o ilaçtan iiştim o kadar
rmyksl Ben bu ilacı kullanıyorum 12. Haftadan beri şuan 34+6 yım. Dikkatimi çeken bir şey olmadı ekstra
Sedamutluu rosatue hadi ya bencede kesinlikle kilo yapıyor bu kadar hızlı asla kilo almazdım alternatif gebelikde baska hangi vitaminler kullanılır acaba
Darya94 Bende hamileliğim başından beri kullanıyorum açıkçası bende biraz fazla kilo aldım,gerçekten etkisi var mı merak ettim 🤨
Mommywolf Ben ilk gebeliğimde onu kullandım aşırı aşırı kilo aldım. İkinci de asla almadım onu ilk dört ay ocean mom kullandım şuan doktorum onu da bıraktırdı çok kilo aldırdı sende diye
Parilti007 İkizlere gebe olmama rağmen kilo alımım normal, 3-4 güne doğumum var üstelik. Kişide bitiyor bence 🤷🏻♀️
irmak12345 Sedamutluu iki ayrı doktorla ilerledim ikisi de ilacın çok iyi olduğunu söyledi abartı bi kilo alımım olmadı bence kişisel bir durum
hayalperest2310 Sedamutluu bende 4.aya girdim daha hiç kilo almadım kilo yaptığını da bilmiyordum ama iştahım açık normalde iştahlı biri değilim belki de ondandır