Tugbasaracaloglu Ah ah çok fazla merak ediyorum ve bu belirsizlik beni kötü etkileyebiliyor keşke ne zaman olduğunu bilsek şafak 24 gözüküyor ama bakalım bi :)
Tugba_turk46 Tugbasaracaloglu bizede şafak 26 görünüyor pazartesi kontrolüm var sezeryan olacağım için günümüzü alırız artık🥹
nurkarakass Tugbasaracaloglu bizim de 23 gün 🤭 egzersiz yapıyorum ama hala bir belirti vs yok. pazartesi doktor kontrolüyle belli olacak her şey 🥹
Tugbasaracaloglu Tugba_turk46 benim ctesi kontrol bi sıkıntı varsa sezeryan olursa gün verirler diye düşünüyorum az kaldı sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Tugbasaracaloglu EsoMom_ öyle bir geçiyor ki zaman emin ol allahım sağlıkla kucağını almayı nasip eylesin
Serrasmsk EsoMom_ ay öyle çabuk geçti ki şimdi son 29 üzülüyorum bir yandan aynı bedende olmak çok güzel
Tugbasaracaloglu Melek38_ ben şuan herşeyi hazırladım bi yandan hemen olsun istiyorum ama o an ne yaşarım bilmiyorum
mucizebebegimmm Tugbasaracaloglu 161 gün yazıyor. Sezeryan olacak önceki gebeliğimde öyle oldu 2 yıl önce. Allahım hayırlısıyla bende 20 günleri göreyim 😂 şu an tam 17+0 🙏🏻
Ecemesen Tugbasaracaloglu âdet ağrısı gibi ağrılarım bide asagıya baskı hissediyorum yürümekte zorlanıyorum başka belirtim yok
ayseayseaysee Tugbasaracaloglu var mı belirti gelme konusuyla ilgili 😅 gören karnın düşmüş diyor ben de sanki haftaya doğuracakmışım gibi hissediyorum 😅 37+3 de gelecekmiş gibi sanki 😅