Gamze0991 Kızlar 2 yaşında oğlum var bıberonla sütünü ıcıyor agız ve dıs saglıgını bozduğu ıcıcın ıkı yasına gelmısken bıberon alıskanlıgını bırakmasını istiyorum gece süt içiyor ve bıberon ıstıyor öneriniz var mı nasıl asabılırım bu durum u