Ceyceys Kızlar 22.haftada baya hareket hissettim . 23 biraz daha durgun şimdiyse tek tük normalmi sizce ya ?
Esba2019 Ceyceys bende 24+1 haftalığım canım bugün bende çok az hissettim bence normaldir tatlı birşeyler yiyip uzan istersen oynar inşallah 😍😍
AytenUmud 2 saat icinde 10 tekme her hangi harakrt normal. sekerli biraz yersen bebiş hiss edilir olur haraketleri. yorğunsundur ondan da hiss etmeye bilirsin haraketlerini.