Tugceelanaz tugceguler Tarif etsende olurmuş biraz iğrenç olmuş . Hassas içerik etiketini koysaydın keşke . Bu aktınto lekelenme değil. Hormonlardan dolayı oluyor. Belkide enfeksion var . Bi tahlil ver istersen.
Anneadayii_ tugceguler bu normal kahverengi olursa sıkıntı olabilir belki benim kahverengi geldi bir hafta boyunca progestan verdi geçti şükür. Kahverengi akıntı da yerleşme kanaması veya eski kan olabilirmiş yine de doktora görünmek gerekiyor ama
tugceguler Tugceelanaz iğrenç dediğiniz herkesin başına gelebilecek birşey. Zaten sözlü olarak tarif edebilseydim görsel paylaşma gereğinde bulunmazdım, ben emin olmak adına görsel paylaşmak istedim.
tugceguler Bayby_Mucizem 3 gün boyunca kahverengi lekenlenmem oldu. Bugün bu şekilde geldi sadece anlayamadım arife günü doktora gittim daha çok yeni olduğunu söylemişti doktor net haftamı bilmiyorum.
Bayby_Mucizem tugceguler 1 inci ayımda benimde 2 gun surmustu sonrasinda doktora gittim kese icerisinde kanama yoktu ama dusuk tehlikem vardi fitil kullandim gecti hala da fitile devam ediyorum
tugceguler Anneadayii_ benimde 3 gün öncesine kadar kahverengi leke geldi az bi şekilde bugün bu attığım görseldeki renk geldi o yüzden tedirgin oldum
Bayby_Mucizem tugceguler Hayir benim kahverengi lekelenmem oldu doktoruna gidip danisman daha dogru herkezin ayni olmayabiliyor
Anneadayii_ tugceguler doktoruna mutlaka danış o zaman o en iyisini bilir çünkü her insan vücudu sistemi farklı ben kahverengi geldiğinde bütün gün ağlamıştım haftasonuydu pazartesi erkenden gitmiştim doktora şükür korkulcak bişey yokmuş
tugceguler Bayby_Mucizem benimde daha önce 1 düşüğüm olmuştu bu ikinci gebeliğim olucak bana bu ilaçtan bahsetmedi doktorum hiç
Bayby_Mucizem tugceguler beni doktorum dusuk tehliken var dedi oylelikle verdi bu fitili suan sizin icin birsey diyemem