Benimde kalp şeklinde ve bu beni çok tedirgin ediyor inşallah sağlıklı gebelik yaşarım 4 doktor farklı bir şey söyledi yani onlarda net bir şey bilmiyor ancak bebek büyüdükçe belli olur o yüzden içini ferah tut stres yapma hamile olmadan önce bana dediler kalp şeklinde ama önemli bir şey değil dedi bende üstüne düşmedim önemli değil dediği için sonra planlı gebelik düşünüyorum dedim kontrol amaçlı gittim dr hiç demedi bile kalp şeklinde neyse ilk ay hamile kaldım dr gittim doktor biraz sinirlendi kimse sana demedi mi kalp şeklinde olduğunu neyse sonra kürtaj oldum (rahim ile alakalı değildi sağlıksız gebelik) bu sefer yine başka dr gittim oda git detaylı baktır yada hamile kalip bu surecı takip edelim dedi sordum çok mu derin o çıkıntı bana göre değil dedi ama gidip detaylı baktırabilirsin dedi yani demem o ki 4doktor net bir şey demedi ama çok araştırdım kalp şeklinde olupta duşuk veya erken doğum görmedim çok nadir gördüm Allah büyüktür Allah isteyen herkese hayırlı bir evlat nasip etsin Inshallah