Rmak1100 ben de 28. Haftalardan beri aynı durumu yaşıyorum hatta bazen yürürken de böyle bir baskı hissi oluyor. İdrar tahlili de yaptırın mutlaka. Doktor söylemesine rağmen ihmal etmiştim, şu an 34 haftadayım ilaç kullanıyorum enfeksiyon ilerlediği için