Kızlar merhaba 26+3 günlük hamileyim. Normalde bebeğimin hareketlerini karnımda hissediyordum dışardan başınca bile belli oluyordu. Ama 3 gündür hareketleri hep rahmin üzerinde kasıklarımın olduğu yerde. Normal mi bu durum ya. Rahmim de sürekli sızlıyor gibi. Bugüne kadar hiç bir sıkıntımda olmamıştı. Ters bir hareket de yapmadım.