Esra04__ 38+5 teyim açılmam olmuyor bebek hareketli hâlâ haftaya doğma ihtimalini düşünüyorum ama gerginim yani geç gelmesin çok yoruldum artık siz ne.dusunuyorsunuz sizin kaçıncı haftada nasıl doğdu benimki kız bu arada
mellikenur Esra04__ 39+0 benimde kız salı günü gittim kontrole açılmam yoktu nst de sancım da 20 falan çıkıyordu
Tazeannee33 Esra04__ 38+5 benimde ikinci doğumum olacak sancılarım oluyor ama regl olacakmışım gibi daha ileri gitmiyor ne su ne nişan hiçbişey yok daha geç gelir diye korkuyorum çünkü zorlanıyorum yatıp kalkarken bile sağa sola dönemiyorum hemen doğurmak istiyorum artık
yagmurplt Esra04__ bende aynı durumdaydım bebeğin kalp hareketleri hızlıydı acilen suni sancı verip doguma aldılar 36 haftallıkken
rmysanur0919 Esra04__ aynı durumdayım şuan doğurmak için bütün tuşlara basıyorum ama yok yani ne gelen ne giden hiçbrişey yok
mellikenur Tazeannee33 bende suyun gelir de anlamam diye korkuyorum bazen çok az geliyormuş anlamama ihtimalim olur mu
esra34_ mellikenur sıvı geldiğini his etinde tutabiliyorsan ideal tutamiyorsan bebeğin suyudur canım çok az geldinde korkulcak bişi yok 2 su baragina yakın geldi benimki siktim kendimi baktım tutamıyorum sızıntı şeklinde geliyir hala anladim bebeğin suyu olduğunuartij ağrılar başladı 1 saat sonra filan doğum oldu sonra
rmysanur0919 Esra04__ valla olay cinsiyet değilmiş ki hiç gelmek istemeyince gelmiyorlar zorlaya zorlaya artıkkk 😀
humeyraa_ Esra04__ Yeni doğum yaptım 40+3 de ve 40. Haftaya kadar açılmam olmadı bebek kanalda değildi, sancım yoktu ama normal doğum yaptım suni ile bebeğiniz ne kadar içerde kalırsa o kadar iyi bence açılmayı vs düşünüp stres yapmayın ❤️ Esra04__
Esraglr2704 humeyraa_ Doğumu başlatmak için yapmış olduğunuz birşey varmı? Bende 40+3 deyim bugün kontrole gittim açılmam yokmuş 3 defa sancım çıktı 100 e kadar dayandı sancım ama ben çok hafif hissettim
e_zgitas humeyraa_ bir arkadaşım suni sancıyla başladı ama açılma olmadı sezaryene aldılar o kadar sancı çekip sezaryene dönmek de var 🙄 aynı durumdayım korkuyorum ben de karnım taş gibi oldu hala tık yok gerçekten suni sancı denemeye değer mi
12betul Esra04__ Aynı senin gibiydim ara ara sancılar kasılmalar derken 38+5 olduğum gece kızım çok hareketliydi kıpır kıpır . Bugünde gelmeye niyeti yok uyuyayım dedim gece 2,5 yarım saat sonra 3 te suyumun gelmesiyle uyandım 😅 ve sabahına doğum yaptım
Anneyim5941 12betul isallah bendede aynı olur 🤣 bugün aşırı hareketli rabbim kolaylik versin hepimize bir yandan baski bir yandan haraketli çok rabbim yardimcimiz olsun isallah Rabbim anali babalı buyutsun isallah 🙏
keyfimin-kahyasi-misin Esra04__ malesef 37 de düzenli sancı çektim tam bir hafta ama şükür sorunda olmadı ama acilmamda olmadı 😶🌫️🥲şuan 40+3 oldum ve halen bekliyorum