Kızlar dün öğlenden beri karnım ağrıyordu ağrılar sıklaşınca gece hastaneye yatışım istendi enfeksiyon çıktı antibiyotik yapıldı nstde de ağrı çıkınca ultrasında bebeğin kanala girdiği görüldü dönmesini bekliyoruz 31+4teyiz 2024gr olmuşuz kuzucuğum daha çok küçük bizim içinde dua edin aynı durumu yaşayanlar paylaşabilir mi korkuyorum