EsilaMelisa01-06 Sedakrt ilk kızımı 2020 de doğum yaptım tam 38 de aldılar sezeryandi normal inanamadım bazı rahatsizliklarimdan dolayı simdi 2 ci kizimida 38 39 hafta arası alacak nasip olursa bir sıkıntı olmazsa
DogaLina_ Sedakrt 2019 da kizim dunyaya geldi. Tam 38+0 da aldilar. Iri bebekti normal istemedim istesemde dogmazdi kiloluydu o yuzden boyle alindi.
seyma0661 Sedakrt 39+3de sezeryan oldum makat geliş olduğu için. Sancılarım o gün 50-60 çıkıyordu ama suyum vs gelmedi. Normalmolsam muhtemelen 40ı görürdük bende hiç belirti yoktu 😂