Elifseker benimde 35+2 başı baya aşağı inmiş dedi ve sancılarım çıktı doktor her an her şey olabilir 37. Haftada tahminen doğumun olur dedi ben yerimde duramiyorum asla içimde korku yok ilk doğumum olacak doğsun istiyorum çok merak ediyorum ve heyecanlıyimm😍 sizde sağlıkla alın inşallah kucağıniza