Arkadaşlar açlık 100 tokluk 180 civarı çıkıyordu şekerim
37+4 Haftamda ankara gaziye geldim rutin kontrolümicin
Ama sabah mide bulantısı ve ağrım coktu biraz iyileşince geldiydim hastaneme
Nabzım da 114 120 falan oluyor
Kendi doktorum buradaki nobetcilere yatisi yapılsın demiş çok şaşırdım
Evde bir oğlum var onu özlemekten dolayı üzüldüm
Ama mecbur geldim yattım
Sorum şu ki beni neden yatırdılar sekerim o kadar yüksek mi
Suyu iyi dediler başka sikinti görmemişlerdi yatis deyince şok oldum
Bir de bi acıkıyorum bi acikyirum ki hiç sormayin