Burcuilker1 dayanamıyorum diye her fırsatta belirtin yoksa dayanırsın doğumdan sonraya kadar diyorlar acımadan. ayrıca dişi çekecek doktor da çok önemli. Kadın doktor bu çekilmez kökü kırık cerrahi işlem yapılmalı dedi. erkek doktor duyunca bir de ben bakayım dedi. iki kere uyuşturdu çünkü uyuşmadı çenem ve adam birden öyle bir çekti ki cidden aldığı para anasının ak sütü gibi helal olsun. eğer kadın doktora kalsaydı boştan yere anestezi yiyecektim bellki de. Bu arada diş dört köküyle birlikte sapa sağlam çıktı, kırık değilmiş 🥲güvenmediğiniz doktora gitmeyin kesinlikle..