Yzey Yarın sezeryan dogumum var ve ben grip oldum boğazlarımda aciyor şaka gibi 🥲🥲 bir sorun olur mu sizce yarına kadar gecmez naparsam yapayim ilaçta kullanamıyorum zaten
seyma0661 Yzey insallah öksürüğünüz olmaz ya doğumdan sonra 1hafta öksürmemek için Allah’a dua ettim 🥲🥲 sağlıkla kavuşun insallah ❤️