aysenurx Günümüz kesinleşti 18 nisan sabah 8 de doğuma gidiyorum çantamız hazır 2. Doğumum olacak önerilerinize talibim şunu al şunu unutma dediğiniz
yeni_anne2 aysenurx sağlıka kucağınıza alın inşallah bebeğin ve kendi kıyafetlerinizi aldıysanız zaten fazla şeye gerek kalmıyor boşuna yük hep Anesteziyi atmak için kahve alın
aysenurx Arzu45 ben hep soruyordum zaten günü az çok belli oluyor 36 da kesinleştirdik erken gelmezse