Selam anneler başından beri sıkıntılı gebelik geçiriyorum. Bu ikinci gebeligim ilki cok rahat gecmisti hiç böyle şeyler yaşamamıştım. İllk haftadan beri kanama alanımız vardi . Progestan igne ve kapsul devam ettik 6. Haftadan 12. Haftaya kadar. Sonra geçti cok şükür. Devamlı kasiklarim da agri var sancı var . Yan yatamıyorum sanki taş var gibi cok rahatsız ediyor. Sali günü kontrolum var 16+2 haftalik olunca. Cinsiyet de öğrenmedik. Sizde durumlar nasıl. Bu yaşadıklarım normal mi cok korkuyorum 🥹