Tug12 ya off hiç sorma. İlk hamileliğimde asla böyle birşey yaşamadım. Üstelik normalde de çok hızlı çalışan metabolizmam var. Günde 2 defa çıktığım yine olurdu o derece. Şimdi o halden kabızlığa geçince aşşırı zorlanıyorum yaa . Bende kaysı yiyorum yiyebildiğim kadar, yürüyorum sürekli inşallah geçer bir an önce