Nurellaaaaaaa1212 Kızlar yanlış kişiye attığınız mesajları yazın. Ben eşime NAPIYORSUN KUŞUMM yazıcağıma önceden yazlığını kiraladığımız amcaya atmıştım asfgjl amca şok
Mrvsmt2502 Nurellaaaaaaa1212 eşim ailesinin olduğu gruba 😈 emojisi atıp cevap vermedim diye aşkımm demişti ( yatak odasına çağırma emojisi) 😂😂
Balbebek012 Nurellaaaaaaa1212 ahahhaa çok tatlı ya😂😂 ben de okul wp grubuna tamam aşkım 😘😘😘 yazmıştım 😂😂
galibagulcindir Nurellaaaaaaa1212 aşkım hesabın şifresini unuttum telefon değiştirdim. Şimdi gördüm postu aycineliszmom ben 😍😂 ben de eşimle sevgiliyken kavga ediyorduk mesajla, ona atacağım mesajı babama atmıştım. Hay ben senin sülaleni skeyim yazma arama birdaha diye😂😂😂😂😂😂😂😂
YavruKurtveAnnesi Nurellaaaaaaa1212 😁😁😁 olmaz mıııi hiç. Eşime sinirli olduğum bir gün arkadaşım yazmıştı onunla yazışırken eşim de mesaj atmış bildirimden açmışım nasıl olduysaa en sonunda boşiycamm görecek günü demişim Eşime 😁😁 hee aynen aşkım yavaş boşa demişti
Nurellaaaaaaa1212 Mrvsmt2502 haydaaaaa 😂 bi keresinde de eşime “ay bi kalksalar artık” yazdıgımı sanıyordum taaaa ki evdeki misafir kuzenime attıgımı görene kadar asdfhjl Allahtan bi arkadasımız daha vardı ona dedik dedik ssfgjlş
Balbebek012 Nurellaaaaaaa1212 en kötüsü eşimle sevgiliyken babama canım sevgilim sen her şeyden kıymetlisin yazmıştım gönderdim ve o an fark ettim babama attığımj bence en kötüsü buydu😅😂😂
Ssozdmr Nurellaaaaaaa1212 akshshjaha vallahi yok biliyormusun aksjjajan çalışıyorken mağaza zincirinde operasyon departmanına bakıodum bazen x şubeye carlayacağıma y şubeye carlamışlığım var aksjkakaka
minnakhanimmm Nurellaaaaaaa1212 eşime markete gidiyorum diye mesaj atacağıma babama atmıştım babamda bana niye soyluyon demişti bende bak evlendim hâlâ sana haber veriyorum ne kadar şanslısın demiştim 😁😂
Nurellaaaaaaa1212 minnakhanimmm bu masum tehlike içermiyor bir de tehlikeli olanlar var onları okuyalım 😂
Nurellaaaaaaa1212 Melike_4949 eltinde kesin bak bak kocasına aşkım diyor araları bozuk değil diyip hasetlenmiştir
Melike_4949 Nurellaaaaaaa1212 😅😅 yok kız öyle biri değildi boşandı şimdi kaynımla iki çocuk kaldı geriye
Melike_4949 Nurellaaaaaaa1212 evet çocukları görmek istemiyormuş Kaynımda evlendi 1 sene sonra 15 gün olmuştur kadın iyi biri Allah’tan
Aylaa123 Nurellaaaaaaa1212 ay ben onu çok yapıyorum ya mesaj sayfam açık kalıyor üstten bildirim geliyor bildirimr yazıyorum sanıyorum 😂😂çalısırken patronlarıma yazmıstım hep günaydıınnn kocaaamm felan 😂bi kerede biriyle konustuklarımı ekran resmini çekip gene o kişiye atmıstım 😂😂😂
Nurellaaaaaaa1212 Aylaa123 ayy cok yapıyorum bunu ya off ekran görüntüsünü aynı kişiye atmak 😂 bi ara kendimi cezalandırıp mesajlaşmayı yasaklamıştım kendime 😂
Aylaa123 Nurellaaaaaaa1212 ben kere eşimle konusmalarımıda eşime atmıstım hemen kime gönderiyon dedi bende kimseye yaa bide benim gözümden bak yazdıklarına demiştim tartışarak gene üste çıkmısyım 😂😂😂😂
Nurellaaaaaaa1212 Melike_4949 şaka yapıyorsun ya. Nasıl görmek istemeyebilir ya. Allahım kınamak gibi algılama nolur ama bu içgüdüsel olarak bile imkansız geliyor bana. Eşim benim herşeyim sonsuz güvenirim ama yarın boşansak tamamen kızımı onda bırakmayacağımı bilir
Mucizeem__ Nurellaaaaaaa1212 Ayyy biz sevgiliyken esime resim atmıştım oda altına tatlılığa bakar mısın deyip bana atacakmis yanlışlıkla durum yapmisti 😂🥲🥲😂😂😂😂😂 hemen silmiştim diyor ama kim bilir ne zaman sildi şaşkın 😂😂 Bide çok kıskanç biri 😬😂