26 martta dogum yaptım dünyalar güzeli bir kızım oldu. Biz bayram sekerimiz olacak diye sevinirken 27 martta sariliktan ötürü yoğun bakıma alındı 😭 27 marttan bugüne kadar sadece 1 kez yanina girip görebildim. Net bilgi de alamiyoruz hastane 9 gün tatilde olduğu için. Bebeğime dua edin sağlıkla artık evine kavuşsun. Doya doya öpüp koklamak istiyorum😔