1Busraaa Merhaba safra asitim sürekli iniyor çıkıyor şimdi 18 tekrar kaç aydır ilaç kullanıyorum fakat tamamen düşmüş değil böyle olan var mı
yeldanurr Benimde safra asitim 18 di 3 hafta sonra tekrar kan verdim 5 e düşmüş ama ilaç kullanmaya devam ediyorum 37 haftalıkken alicaz bebeği dedi siz kaç haftaliksiniz
caglaoztrk 1Busraaa evet maalesef 37.haftada doğum oluyor, ben de tam 37+0 da doğum yaptım. İlaçla değer çok düşecek olsa bile 37.haftadan sonra vücut ve bebek için riskli oluyormuş ani bebek ölümleri olabiliyormuş
1Busraaa caglaoztrk aynen Malesef ki peki siz ilaç kullandığınız da değeriniz düştükten sonra ekrar çıktı mı
caglaoztrk 1Busraaa ilaç kullandığım halde alt ast değerlerim düştü ama safra asidi yükseldi maalesef 14 falandı ama doktorum 1 günü bile riske atamam dedi