Doktora falan götürdünüzmü bu kadar huzursuz olması ağlaması normal değil.
Gazı varsa film cekilir lavman falan yaparlar yada bi yerimi ağrıyo yada mama deneyin doymamışta olabilir başka aklıma bisey gelmiyor cok yıpratıcı sürecler Allah kolaylık versin 😔