ignur ben ilk kürtajımda 28 gün sonra adet olmuştum 23 gün adetim sürmüştü son zamanlarda lekelenme gibiydi . Doktora gittiğimde hiç bir problem yok demişti 1 haftaya yumurtlama görürsün demişti ki ovülayonla takip ettiğimde öyle oldu . Ama lekelenme görerekte hamile kalabilirsin o zaman da yumurtlama olabilir demişti doktorum