Denizulker
İlk doğumum da sancılarım nefes aldırma hiç , kesik attılar ama dıkış esnasında bir türlü uyumuşmadı doğumundan çok o canı yaktı. Travma kalmıştı bende. ( doğum 4 saat sürdü + sunı sancı)
2 doğumumda sancılarım nefes aldırdı gelip gidiyordu çok rahat oldu. Yine kesik attılar ama bu sefer dıkışlerı hiss etmedim .
( doğum 2 saat sürdü+ sunı sancı)
Yani 2 doğum daha kolaydı .
Şuan 3 hamileyim bakalım inşallah bu da su gibi gecer 🌸