Bebegım 15 gunluk banyo yaptı 5 gibi mama yedi emzirdim yatırdım yarım saat önce tuvaletini yaptı sırtına kadar değiltirdim temizledim bayıldı resmen geri uyudu uyanmıyo besleyemiyorum rahatladıgı için mi böyle kendi uyanmasını mı bekliyim napıyım akıl verir misiniz bide irkilip duruyor uykusunda cok korkuyorum altını değiştirirkende öğürdü boğuluyor gibi kusmadı ama içgüdüsel olarak garip bişiy var gibi seziyorum