ozzbsb Kızlar pazartesi günü sezaryen doğumum var inşallah. İpek kirpik yaptırmak konusunda kararsızım bilemedim sonrasında çok dökülüyor diye biliyorum. Doğum öncesi yaptıran oldu mu
gizzzy35 ozzbsb Doğumda çekim vs olacaksa yaptırın. 2 3 hafta kullanılıyor güzel bakarsanız tararsanız 🙏 (Güzellik uzmanıyım)
ysee ozzbsb çok sık yaptırırsan dökülmeye yol açıyor ama naturel istersen o kadarda zarar vermiyor birde doğru bakım yapmak önemli tabii.
Aysgullllll 2 hafta kullanırsın en fazla çabuk dökülüyor bir de orantılı dökülmediği için güzel gözükmüyor
ozzbsb dilaradoyan Çok değil ama az da sayılmaz aslında 😂 Lifting de düşündüm evet en azından daha uzun ömürlü olur