Fdle Meral_63 bende yerleşme kanamasından şüpheleniyorum bugün normal gebelik testi yaptım negatif çıktı
Begonvil15 Cimcime30 ben dün kan verdim bata 4 gün vardı 215 çıktı. Dün ilk önce peçeteye silince açık pembe leke sonra kahverengiye döndü ama regl gibi değil ufak ufak lekelenmeler benimki yerleşme midir
Begonvil15 Cimcime30 dün dr a gittim çok ilgisizdi beta istedi. Kendimi takip edeceğim poliklinik Dr randevuma baya var çünkü
Cimcime30 Begonvil15 takıp et test yapabılırsın teste kı Cızgı kaybolursa ınsallah kaybolmaz kımyasaldır cnm
Meral_63 Cimcime30 yok kistim yok geçen ay 8 Mart’ta kürtaj oldum bugünse regl oldum normal diyorlar acılar sancılar 🥹