nnisanannesiii özelde kendi doktorumda detaylı ya girdim bugün 4.gidişim her hafta gidiyorum hep sırtı dönük doktor kalbini tam incelemek istiyorum kesinlikle görmem gerek diyor haftaya tekrar gidicem 5.olacak bu gidişim basına böyle bişe gelen oldu mu?
GizemHamza34 nnisanannesiii canım bende oğlum da 3 kere gitmiştim yüzünü çeviriyordu hep herkes tatlı ye filan diyordu bayılıyordu hiç tatlı yemiyordum midem bulanıyordu ekşi elma hastasıydım en son gidişimde 2 tane yedim gösterdi sende sevdiğin bişeyi ye iç mesela ne yediğinde oynuyor
hakkah24 nnisanannesiii ilk gittiğimde 9dan 2ye kadar kaç kere girdiğimi hatırlamıyorum bir türlü kalbini görememişti bir sonraki hafta gittim ikinci girişimde biraz göstermişti beyefendi😅
GizemHamza34 nnisanannesiii ah ah bu bebişler anneleri yormadan olmuyor demek ki yürüyüş filan da iyi geliyor biraz göbüşünü filan salla girmeden bide saatini iyi ayarla ne zamanlar genelde hareket ediyorsa o zamana randevu yazdır
nnisanannesiii GizemHamza34 inanır mısınız hepsini demedim bana mısın demiyor geceleri cok hareketli o saatide ayarlamak pek mümkün degil ☺️☺️
GizemHamza34 nnisanannesiii ayy 8 sene öncesine götürdün beni 😄 aynıydı işte hatta git gel yoruldum ilk olunca bişeyde bilmiyordum en son doktora göstermesin hocam fotoğrafı da olmasın diyince ben yüzü tam mı burnu vs yarık dudak var mı diye bakılan demişti çok utanmıştım 🙈 zaten videosu bile var yüzünü tam inceledi eliyle yüzünü kapatıp arkasını döndü sonra 😂😂 inşallah son gittiğinde gösterir her yerini annesi 🌸