Hanımlar merhaba, Trabzon Kanuni Eğitim ve Araştırma Hastanesinde olumsuz 2 aşılama, 1 tüp bebek geçmişim oldu. Tekrar tüp bebek sürecine başlamak istiyorum fakat hastane seçimi konusunda kafamda soru işaretleri var . Bu çevreye yabancı biriyim , çevremde beni yönlendirebilecek kimse yok, deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.