Su123
37+0 da devlette zorunlu sezeryan oldum 13 saat sonunda. Oğlum küveze falan girmedi
Şu an ikincime hamileyim 37 haftalık içindeyiz. 38 ortaları devlette sezeryan olacağım.
Bence bir sıkıntı yok ise 38+ lara kadar bekleyin. Bebek anne karnında ne kadar durursa o kadar iyi.