Esra-kk Kızlar 20+4 karnım ağrımiyor ama böyle karnimin için acıyor egilemiyorum aynısını yaşayan varmı yada tehlikelimi bu durum
cerengeredeli Esra-kk benim o haftada sağ sol kasiklarim acirdi doktor bebek büyüdüğü için baskı yapiyordur demişti. Dinlenince geçmiyorsa bir doktora görün yinede
Esra-kk deletedmom43191 çok şiddetli değil cnm ama bugün hep acıdı acaba Bebek büyüdüğü için baglarmi geriliyor dedim
cerengeredeli Esra-kk benimde çoğunlukla sağ aciyordu. Kafası soldaydi bacak kısmı sağa denk geliyordu şimdi 24 deyim idrar torbam sızlıyor arada sebebini şimdi daha iyi anlıyorum 😁🙄