Benim haftamda olup da aynısını yaşayanlar var mı ?
Gunde 1 ,2 defa yaşıyorum normal mi acaba ? Yarın doktora gideceğim ama sizlerin durumunu da merak ettim.benim rahim kasılması değil de daha çok bebek kasılıyor sanki,doğuma yakın bebek kasılır ya o şekilde bir kasılma ama sık sık değil.