Kızlar ben reglim biter bitmez elenatal 1 kullanmaya başladım içerisinde çeşitli vitaminlerin olduğu takviye. Hamile olduğumu öğrendiğimde hastaneye gittim kan testi yaptırdım 361 çıktı. Daha bebeğim 4 haftalık olmasına rağmen acildeki kadın doğum doktoru bana değer çok düşük dedi orda bi moralimi bozdu zaten. Daha sonra bana folidoce reçetesi verdi kullan bunu 1 hafta sonra tekrar gel dedi. Ben de elenatal 1 kullandığımı belirttim ve bana onun dozu az gelir verdiğimi kullan dedi. Ben de çalışmadığım için d vitamini takviyesine falan ihtiyacım olduğunu kullandığımın içinde bir çok vitamin ve mineral olduğunu belirttim. İkisini de kullanayım mı dedim sanki beni başından savmak için tamam kullan dedi. Çıktım ben de ordan. Evde baktığımda benim kullandığımda da 400 ug folik asit varmış, doktorun verdiğinde de aynı ölçüde folik asit var. 2 gündür ikisini bir kullanıyorum bir zararı olur mu? Pazartesi tekrar kan vericem
