Kan gibi degil haralde cidden kan kahverengi bir şey geldi 7. Haftada gittim bi sorun yoktu doktora karnım agrıyo vs dedim ona da normal demişti,
Bugun parka gittik orada bi sancı hissettim de çok umursamadım eve geldim iç çamaşırım batmış
Doktora gidicem eşim 1 saate işten geliyor o sırada kızıma çorba vs yapıcam ama aklım uçtu