Meral_63 1 haftadır kasık ağrısı bel ağrısı baş ağrısı göğüs ağrısı oluyor du bugünse kahverengi lekelenme oldu sizce normal mi
Begonvil15 deletedmom43191 bende dün 3 testle hamile olduğumu öğrendim, bat 7 nisandı. Bugün de WC de peçeteye sonra da çamaşıra pembe akıntı geldi kasık ağrım var sizce yerleşme mi nedir
deletedmom43191 Begonvil15 yani buna net cevap verip vebal alamam doktor muayenesi gerekir net cevap için ben şimdi yerlesme derim düşük riski çıkar vebale giremem
Begonvil15 deletedmom43191 burda bir kaç kişi yerleşme olabilir zaten regl gününe bir kaç gün kala oluyor dediler bende aynı öyleyim şu an
Meral_63 deletedmom43191 ama yok durdu hafif geldi pede bile geçmedi peçeteyle sildim o kadar 🤷🏼♀️ anlamadım ki
deletedmom43191 Begonvil15 dediğim gibi kimseye inanma doktoruna git danış mutlaka en iyi cevabı doktor verir eğer birsey varsa öğrenmiş olursun
Nurci Gebelikte hiç bir lekelenme kanama normal sayılmaz arkadaşlar özellikle pembe kanama oyüzden en kısa sürede doktora görünmek en iyisi